Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Underbara väder!
Skönt att det äntligen börjar bli varmt på dagarna, jag har ju till och med hängt undan vinterjackan ;D
Fast jag använde den här om kvällen när jag va ute och rökte :p
 
Har varit till Erikshjälpen med Elin och Wilma idag, hitta det jag skulle ha, plus lite till :p
Sjukt vilka fynd man kan göra där :)
Sen satt vi i solen hemma hos henne och drack kaffe.
 
Nu ska jag går ner och titta till tvätten sen åka till mamma och pappa och låna deras vattenslang.
Måste spola av mattorna i bilen, måste även dammsuga den.
Har iaf skakat mattorna och dammat den :p
I morgon blir det nog en guld tvätt på statoil :)
 
Piffa till Pysens kartong han brukar ligga i, han måste ju oxå ha det myspys :)
 
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: