Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Nämen hejsan!
Här har jag lyst med min frånvaro, hoppas ni inte saknat mig allt för mycket ;)
 
Dom senaste tre dagarna (vardagar) har jag varit på USÖ och städat.
I fredags va vi fyra stycken från Linde och den här veckan kommer vi bara va två.
Men i morgon är sista dagen, ska bli skönt att jobba dom sista två dagarna i Linde.
Ibland saknar man faktikt byhålan ;)
 
Blir lugnt i helgen, Stråssa dagen på lördag, och då ska vi ta med Alma hem som ska sova här.
På Söndag blir det Örebro och växla pengar, för på onsdag ska vi till Grekland :D
En vecka på Kos, ska bli riktigt roligt :)
Blir ju första gången jag är utomlands så hoppas jag får ett bra intryck :p
 
Sen måste vi hämta soffan nån dag oxå :D
Fick sms igår om att den kommit till Örebro, men det blir nog kanske på fredag.
 
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: