Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Kan det verkligen vara så att våren är på väg?
Men man ska väl inte ha för stora förhoppningar, det kommer säkert hinn snöa ett par tre gånger innan snön är helt borta!
Synd att det blåst så i helgen, annars hade det nog varit riktigt varmt och skönt.
 
Annars har mig helg bestått av:
 
Lördag:
  • Fika med Elin och Wilma
  • Gjorde en god tacopaj
  • Kollade på filmen Agro med Elin och Johnny
Idag har jag inte hunnit gjort så mycket mer än druckit kaffe och setat här ett tag.
Ikväll kommer Erik och Malin hit och ska spela bingo lotto, så jag hoppas på storvinst :D
 
Nu ska jag nog ta och klä på mig och gå ut och sätta mig i solen en stund!
 
Varmt och skönt mot väggen i måndags :)
 
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: