Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Det där jag skrev om jag att jag skulle ta en promenad när jag kom hem häromdagen, glöm det!
Sover fortfarande lika dåligt, och då är det inte lätt att ta sig ut när både kroppen och hjärnan skriker efter sömn!
 
Känner mig as pigg när jag vart på jobbet en stund.
Men så fort jag sätter mig i bilen och ska åka hem så kommer tröttheten igen.
Det är till och med jobbigt att åka den ynka mil jag har hem.
Specielt dom sista 5 km när bilen börjar bli så där härligt varm och på den skumpiga vägen är det ju som att bli vaggad.
Hoppas på att det löser sig snart annars vet jag inte vad jag gör.
 
Nu ska jag ta lite mer kafffe och försöka hålla mig vaken resten av dagen, hur nu det ska gå?
 
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: