Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Efter jobbet idag så åkte jag till Erikshjälpen.
Klockan va strax före 10 så jag tänkte att dom öppnar väl snart.
Satt i bilen och vänta, när hon va 5 över så gick jag till dörren och får syn på att dom öppnar inte förens 12!
Så jag åkte till Elin och drack lite kaffe så länge.
 
Hitta iaf det jag skulle på Erikshjälpen, en sån där gammal plåtgrej som man göt matbröd i :p
Hade velat haft flera, och större, men dom hade bara en liten.
Så det fick bli den.
 
Kati och Christer va nyss här och drack lite kaffe.
Dom fick med sig ett bord oxå som vi velat bli av med, perfekt!
Nu väntar jag på mat och ska snart ta och ringa Carro.
 
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: