Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Arbetsförmedlingen

Kategori: Just another ordinary day

Varit på "möte" vid arbetsförmedlingen idag, samma sorts möte jag va på sist jag blev arbetslös, även gången innan det!
Så nu har jag varit på det där mötet 3ggr!
Hoppas jag aldrig mer behöver gå på det för de är bra segt att sitta i 1 timme och lyssna på saker man redan vet om!
 
Har förövrigt druckit en massa kaffe idag, känns det som iaf!
Först i morse hemma, sen hos Elin sen med Kati.
Det är bra gott med kaffe :)
Och en cigg till ;)
 
/M

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Hej, har hört att dom har lite kaos på mitt gamla jobb med massa sjuka och folk flyttar till norge huxflux, så är du intresserad så kanske du kan söka om du vill :) Tänkte bara tipsa !

    Svar: Hej! Okej, då ska jag ringa dom :) Tack för tipset!
    Madelein

    2013-01-24 | 22:10:09
    Bloggadress: http://mammangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här: