Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Sen företaget jag jobbar för sluta på Meritor så har jag ju bara jobbat 9 timmar i veckan.
Men i fredags blev det lite mer, så nu jobbar jag typ 23 timmar i veckan.
Och efter att ha jobbar typ 5 timmar i dag, så känns det i mina fötter!
Vad fort kroppen/fötterna vänjer sig att inte jobba 8 timmar om dagen!
 
Går iaf bra på nya stället, lite läskigt att börja på ett nytt ställe helt själv där man aldrig varit förut.
Ingen att gå brevid ett tag för att lära sig att hitta o.s.v.
Sen att det ser förjävligt ut och kommer ta eveighter för mig att få det som jag vill, gör det inte lättare ;p
Kan ju inte låta bli att gnugga lite extra typ överallt när jag vet att jag egentligen inte har tid och måste ta det nästa dag :p
 
Nu ska jag byta om och sätta fart och måla mitt vitrinskåp!
 
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: