Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Valborg

Kategori: Just another ordinary day

Idag blev jag klar med städningen i Hammarn och fick det godkänt av hyresvärden :)
Annat kan man väl inte begära av en städtant? ;)
Så har jag plocka undan lite grejer här hemma och ställde saker på rätt plats.
 
Har även hunnit med att åka till Mejk med Carro och Diana.
Skulle kolla om dom hade såna där vattenkristaller, men dom hade bara i tre olika gröna färger och med lukt.
Sen skrev Carro till mig att det fanns på fyndiq :D
Blev vita, svarta, lila och transparenta :)
Och lite annat ;)
 
Nej nu måste jag laga mat.
Skulle bara sätta mig en stund och ta en kopp kaffe, men här blev jag sittandes :p
 
Detta är vattenkristaller :)
 
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: