Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Igår, efter jobbet och en tripp till Örebro.
Då va jag faktiskt och klippte mig :D
Jag och Carro va hem till Teresia och blev fina i håret :)
Så himla skönt att få bort allt slitet, va ju en hel del, men jag är hel nöjd :)
Håret känns väldigt lätt helt plötsligt :p
 
Hon tipsa oxå om ricinolja till håret.
Massera in det i hårbotten ett par tre gånger i veckan och låta det sitta i 30-60 minuter sen skölja ur.
Det ska få håret att växa fortare och så mår det bättre.
Beställde nyss en liten flaska så jag ska allt testa.
Ska prova ha det på mina ögonbryn oxå, får se om jag kan få tillbaka dom.
Teresia hade haft det på ögonfransarna och hon hade fått lite längre än tidigare så det blir nog att testa det med ;D
 
Haha, får se om det hjälper :)
Ska ta före och efterbild oxå tänkte jag.
 
 
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: