Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Varför känns det som tisdag idag?
Fått för mig det hela dagen, men kommit på mig själv lika fort att det är ju faktiskt torsdag :)
Elin trodde att det va fredag igår, så vi bor nog i helt olika tidszoner hon och jag ;p
 
Va till Marieberg igår, visa det jag köpte snart!
Åt på Pacos, har aldrig ätit där innan men velat testa länge.
Tog en nacho tallrik.
Helt okej va den, men den slår inte nacho tallriken som dom har där uppe, bredvid Chilli & Wok eller vad det heter.
Den på Pacos va god, men de va alldeles för lite cream fresh, ost, majs och gurka :p
Den där uppe har allt, haha!
 
Ska ta och åka och handla nu så jag kan dricka kaffe.
Sen kommer Elin hit med Tingeling :)
 
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: