Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Jaha, strumpor blev det iaf på Kbg marken.
Fick hela 16 par för 100 kr :)
 
På lördags kvällen blev det iväg till Elin och Jonny och drack lite grogg :)
Hade riktigt trevligt, men kanske blev lite sent kanske :p
Kom hem strax före 3 så somna nästan lika fort som jag la huvudet på kudden :p
Igår svulla vi bakismat (pizza ofc) och kolla världens dåligaste film.
Mådde bra men ändå skönt att ta det lugnt så där dagen efter :)
 
Idag mår jag dessto sämre.
Förkylning från helvetet har kommit.
Nyser hela tiden och när det väl börjar bli bra, då nyser jag igen så är jag tillbaka på ruta 1!
Känner mig febrig med, men när jag har tagit tempen har jag bara haft 37,9 och 36,9 :s
Men men, får se hur jag mår i morgon!
 
/M
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: