Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Ujejuj vad dagarna flyger förbi!
Har iaf haft en super mysig dag i solen idag :)

Börja dagen med att jobba ett tag på hotellet.
Åkte upp till Carro och vänta på att hon skulle bli klar.
Sen åkte Carro, Jag och Diana ner till 37:an och mötte upp Kati.
Satt inomhus en stund tills solen kom fram på utplatserna.
Så satt där säkert 1½ timme :)
Även Malin kom förbi en stund.

Gick och kolla på en loppis och den nya affären vid Lild.
Åkte hem och va hemma ett tag.
Sen åka jag och Carro och käka på McDonalds.
Beställde en liten cola och en äppelpaj, men pajen skulle ta 10-12 minuter så jag fick en gratis kaffe.
Efter 20 minuter så kom en och bad om ursäkt för att de tog sån tid, dom hade tydligen glömt bort den.
Så hon fråga om jag vill ha nånting, så då tog jag en McFlurry Toblerone.
Gratis är gott :D
Hade tänkt ta en McFlurry toblerone, men trodde det va slut eftersom jag inte såg den där grejer som har det i.
Så jag tog en paj ist, tur det, fick en McFlurry och kaffe gratis ;)

Ska ta och borsta bissingarna nu och sen sova.
Ska jobba i morgon med, hur länge vet jag inte.
Men hoppas iaf att det är fint när jag slutar :)

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: