Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Herregud, det är bara tisdag!
Känns som om det skulle va typ torsdag eller fredag i morgon.
Hoppas veckan går fort så man får sova lite längre.
Så hoppas jag Pysen håller sig lugn i natt så jag kan sova.
Den här natten va han helt galen!
Busade med allt han hitta, krafsa i väggarna, vet inte varför han gör de, han kanske hör grannes katt genom väggen.

Annars idag har jag varit hos syster och Johan idag en sväng.
Johan ville ju kolla på bilen och så klart provköra den.
Kjelle kom efter en stund, sen mamma och pappa.
Så vi fick jordgubbs paj och kaffe!

Efter det har jag gjort matlåda och tagit det lugnt.
Kollar på BB nu, och när det är slut ska jag borsta tänderna sen försöka sova.
I morgon behöver jag iaf inte gå upp halv 5, sköööönt!
Va lite kämpigt att gå upp i morse måste jag säga.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: