Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Fy fan vilket klant arsle jag är ibland!
Skulle stänga bildörren igår, och sjävlklart så kom mitt pekfinger imellan.
Tur att jag va själv för jag skrek rakt ut!
Kramp höll i fingret och våga inte kolla hur det såg ut.
När jag våga kolla så va det helt blå/lila blandat med rött.
Fast det hade inte gått hål, bättre det så blodet får rinna ut ist.
Fick sitta med fingret i högläge hela kvällen för att det inte skulle dunka så mycket.
Blev ju så kall om fingret att blodet blev typ grön/svart :s
Ajja!

Va med Carro, Diana och andra Carro hos första Carro igår på dagen.
Fick smörgåstårta och efterrätt, kladdkaka med vanlijglass :D
Framåt kvällen så gick vi ner på stan och satte oss.
Gick en sväng, stog en stund, gick en sväng, stod en stund.
Det vanliga alltså på en crusing :p
Åkte hem vid halv 11 redan eftersom jag va nykter.
Höll ju på att frysa arslet av mig.

Är hos mamma och pappa nu.
Vill inte va hemma, det är så stökigt och så behövs det diskas.
Orkar inte se det :p
Och eftersom jag har mitt cp finger nu så kan jag ju inte direkt diska.
Ska fråga mamma när hon kommer tillbaka från Mejk om hon tycker jag borde åka till akuten med mitt finger.
Så dom kan tömma det på blod, så att iaf trycket och det jävla dunkandet slutar.


Snyggt va?
Kanske ska måla en blå/lila färg på dom andra naglarna så det matchar!


Inte nå svullet!

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: