Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Jag måste göra matlåda, men jag orkar inte.
Jag skulle behöva duscha, men jag orkar inte.
Jag måste städa, men jag orkar inte.
Jag skulle behöva baka, men jag orkar inte.
Vet inte ens vad jag ska baka, om jag ens behöver baka?!
Till mamma och pappa duger det nog med lite muffins eller nå.
De är väl ändå bara dom som kommer?!
Usch, jag har noll energi till att göra nånting.
Ändå va jag jätte pigg i morse när jag gick upp, konstigt nog.
Mitt humör bara sjönk när jag kom hem, dont know why!
Upp som en sol, ner som pannkaka.

Idag har jag iaf äntligen fått träffat senaste tillskottet i familjen!
Underbart söt va hon, och så himla liten.
Egentligen va hon väl inte liten, men va längesen jag såg en nästintill nyfödd bebis.
Så har jag fikat med min underbara Carro.
Så skönt att bara få sitta och ta det lugnt och prata om vardaliga saker.

Ska nog ta och göra den där matlådan nu, det som är viktigast.
I morgon blir det till kontoret i Örebro direkt efter jag slutat.
Sen Kumla och lämna tillbaka buren som Pysen kom hit i och lämna ett papper.
Sen blir det hem och göra alla dom där sakerna på "orkar inte" listan.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: