Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Jaha, då va första jobb dagen gjord.
Gick okej tycker jag, men ska bli skönt att få gå brevid i två veckor så jag verkligen lär mig allting.
Direkt efter jobbet så åkte jag hem och bytte om.
Sen till Rya till mamma och pappa där Fia, Johan, Thea och Tin-Tin va.
Drack lite kaffe sen åkte jag och pappa till Örebro och hämta min bil :D
Va dit i fredags och kolla på den och skrev på papper.
Men det va lite som behövdes fixas, så fick hämta den idag ist :)

Sen har jag bara varit hemma, tänkte egentligen tvätta.
Men jag orkade inte gå ner och kolla om det va ledigt.
Jävla förkylning eller allergi eller va det är tar ju på krafterna.
Men i morgon måste jag, för det är upptaget på onsdag.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: