Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

Inte fan gick det fort på akuten iaf!
Kom inte därifrån förens vid 2 :s
Fast jag borde väl inte va förvånad?
Det är ju Lindesberg vi talat om!
Hade en fraktur i fingret, väldigt långt ut så det behövdes inte gipsas.
Skönt det!
Gjorde inte så mycket mer på den dagen.

Igår blev det fika med Carro först, sen hem en sväng.
Sen till morbror och Ann-Katrin med pappa för att kolla på deras grannes bil, men nää, jag är ingen saab människa :p
Sen kom mamma och moster, och sen Fia, Johan och Thea.
Och senare Andreas, Marie och Liam.
Släktträff nästan :p
Kollade igenom min gammal mosters lådor som stått i min morbros lada sen hon gick bort för några år sedan.
Hittade jätte fina glas där :)


Tror det är champagne, vin och likör glas.
Jag tog tre av varje storlek och syster som andra.
Tänkte bara ta en av varje först och och ha typ som ljushållare eller nå.
Men ångra mig sen!

Tog även lite andra kort, men det visar jag i morgon.
För nu ska jag sova.
Natti natt !

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: