Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Utgång!

Kategori: Just another ordinary day

God eftermiddag kära läsare!

Äntligen hemma igen!
Tog ett tag innan jag kom iväg, ringde och fråga Carro om hon skulle med till Öret en sväng.
Tur att hon ville det annars hade jag fått åkt själv, och det är ju inte det roligaste direkt..

Blev iaf in på Marieberg en sväng, kolla efter skor.
Hitta några riktigt snygga, men alla hade ju världens klackar och jag vill ha med lite lägre klackar.
Får kolla lite längre framåt sommaren om jag hitter några.

Storhandlat mat för över 1000 kr på willys iaf.
Skönt att storhandla så man bara behöver köpa basvaror sen.
Men nu ska jag ta och fixa till mig för ikväll.
Ska ut med Carro :)
Får se om det blir Bistro eller Hotellet.
Troligtvis Bistro, även fast jag vill till Hotellet :p

Lägger upp foto utmaningen innan jag drar!

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: