Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Den där jäkla Pysen alltså, han håller mig vaken på nätterna !
Eller ja, han väcker mig med sitt busande :p
Riktigt natt katt det där, sover hela dagarna och busar på nätterna.
Men jag tycker om han ändå :)

Carro ringde och väkte mig vid typ halv 12.
Hon ville att jag skulle komma in och fika med henne.
Och eftersom jag ändå skulle in vid 3 så passade det ju bra :)
Så blev först en snabbfika på 37:an med Kati och Christer.
Sen skulle jag på arbetsintervju så jag gick dit och Carro uträtta några ärenden.
Sen möttes vi upp igen och gick runt och kolla lite på stan.
Så blev det pizza oxå :)

Hemma nu och har tagit en efterlängtad kopp kaffe.
Ska kolla på filmen Insidius eller hur den nu stavas.
Är en skräckis, och enligt Kati och Christer så är den jätte läskig, men dom är ju klena ;)
Tog lite före och efter bilder på om möbleringen som jag tänkte visa er sen.


Finaste Pysen ligger och solan :)

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: