Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Goddagens !

Orkade inte blogga i morse, va så jäkla trött.
Emma ringde och väkte mig vid halv 10, så blev pigg efter att vi pratat en stund.
Sen när vi lagt på så jag satte mig i soffan för att kolla tv blev jag trött igen och somna om :p

Har knappt inte varit hemma efter att jag vakna igen.
Åkte till mamma och pappa eftersom dom inte va hemma igår, så va dom inte hemma då heller.
Tvättade av bilen lite grann med vatten slangen bara.
Till Mejk och köpta cigg och glass.
Skulle kolla om Syster och Johan va hemma, men det va dom ju inte så klart.
Så det blev det en sväng förbi Tobbe.
Kati och Christer kom dit dom oxå.

Åkte hem för att äta, men jag orkar inte laga mat.
Så det blev ostbågar ist :D
Ska snart till mamma och pappa, igen :p
Sen till Kati och Christer och titta film eller nå.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: