Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Segt

Kategori: Just another ordinary day

Idag har varit en seg dag.
Men det har bara varit skönt tycker jag.
I morgon måste jag till vårdcentralen och skriva över mig till Lindes vc.
Så kan jag få en tid så jag kan få recept på min excem salva.
Har snålat som fan nu bara för att det är den sista tuben jag har.

Så skulle jag behöva till af och fråga om hur jag ska göra med ungdomsgarantin.
Nu ska jag ju skicka genom dom för att få pengar.
Och som jag fatta så måste jag skicka in papper ist för genom internet som det är med a-kassan.
Jäkla krångel, det va ju lätt som det va!
Så måste jag höra om utbildning oxå, har inte så stor lust att gå på work for you.
Eller bara praktisera, då praktiserar jag heller samtidigt som jag pluggar.

Men men, får se hur det blir.


Snart borde man få se lite vårtecken i rabatterna !

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: