Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Promenad

Kategori: Just another ordinary day

Då va lägenheten städat, skönt!
Bara lite små fix kvar, som att vika ihop kläder och sånt.

Nu blir det att in till stan och hämta bilen vid Carro.
Skönt att jag tog det lugnt igår så jag kan köra idag.
Sen blir det förbi mamma och pappa och hjälpa mamma med telefon :p
Tur att dom har en dotter som är så teknisk när dom inte är det ;)
Ska nog ta och ta lite kort på moppen oxå och lägga ut den och se om den blir såld.
Får nog inte mycket pengar för den men det blir ändå lite.
Alltid nånting när man är arbetslös :)


Glömde ta kort igår, men tog iaf en på min giftigt goda grogg jag drack!
Bad om en sur och det lovar jag att den va, Yummi!

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: