Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Halloj!

Klockan är bara halv 1, har faktiskt varit vaken i snart 5 timmar.
Gick upp vid halv 8 och käka frukost och gjorde mig iordning.
Har nämligen varit i Örebro på arbetsintervju :)
Kändes som att det gick bra, men han skulle ju intervjua fler så han skulle höra av sig nästa vecka.
Så ska jag på en till i morgon och en den 10 april :)
Det går bra nu ;)
Bara hoppas jag får alla så jag kan välja själv vilket jag vill ha :p

Hade tänkt hälsa på Magda när jag ändå va i Örebro, men hade glömt telefon hemma så jag åkte hem.
Och när jag lagom kommit hem så ringer hon :p
Tokigt det kan bli :)
Ska försöka få i mig lite mat nu, magen ropar efter mat!

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: