Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

God dagens på er!

Det blev som jag trodde, Alice väckte mig :p
Eller jag vakna av att hon va vaken :p
Vilket va strax före 9, och jag somna vid halv 3.
Så jag va något trött då.
Men jag tog mig upp och åt frukost med henne.
Sen kom Fia och Thea hit en stund och åt lite morgon/förmiddags fika.

Sen har vi kollat på barnprogram, vad är det för programm dom visar nu för tiden?
Inte alls som när en annan va liten!
Konstiga animerade programm :s

Nu har iaf Alice åkte hem, eller henne mamma kom och hämta henne sen åkte dom till Örebro.
Nu ska jag nog sova en liten stund, är så trött så skulle kunna somna sittandes.
Men får inte sova för länge, vill inte sova bort hela dagen.
Nu när det är så soligt och fint!

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: