Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Natti !

Kategori: Just another ordinary day

Nu när jag har en dator, ska jag försöka bli bättre på att ta bilder och lägga upp dom här.
Eftersom jag ändå måste koppla telefon till datorn för att komma ut på internet kan jag ju lägga in bilder samtidigt.
Får se hur det går :p

Har nyss kollat på bb, och äntligen åkte Jessica ut.
Eller kanske inte ska säga äntligen när det bara vart två utröstningar :p
Men hon va ju bra dryg, visst att man kan prata mycket, men hon gick till överdrift !
Sen att hon va skåning gjorde ju inte saken bättre.
Men men, nu ska jag ska sluta klaga.
Allla är olika och så kommer det alltid vara.

Ska nog ta och sova nu tror jag.
Kanske.
Om det inte är nå bra på tv :p


Gammal bild men satan vad jag längtar efter sommaren!

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: