Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

Måste det blåsa så?
Det skulle säkert va jätte varmt och skönt ute annars!

Igår kväll åkte jag till Carro och kollade på Lets dance, jag hejar iaf Anton Hysén!
Blev bjuden på hemma gjord choklad mouse oxå, bra gott!
Sen åkte vi hit för att kolla vad jag hade för smyckes grejer och kollade lite på tradera.
Det är en farlig sida det där, men man kan hitta riktiga fynd.

Vad händer idag då?
Alla ska väl till Storå folkan och gå på Köttgrottorna?
Jag funderar på om jag ska åka till mamma och pappa och baka lite bröd.
Finns inte nå frukost grejer hemma att äta.
Eller jo, managryn finns så jag kan göra gröt.
Men det orkar jag inte :p

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: