Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Invandring

Kategori: Tankar & funderingar

Nu när jag ändå har tråkigt tänka jag skriva av mig lite.
Satt nyss och läste på "planket" på lindenytt.
Tydligen så ska ägen av fd tandläkarhuset göra om det asylbostäder.
Jag blir lite irreterad samtidigt som jag tycket att dom inte ska behöva bo typ 10 st i en liten 2:a.
Men vi "svenska" ungdommar då? Ska inte vi kunna få tag på en lägenhet?
Vet många som vill flytta med inte kan för att det är brist på lägenheter i Lindesberg.
Och finns det så är dom ändå svindyra.
Finns till och med billigare i Örebro.

Sen det här med att Lindesbergs kommun tar in 800-1100 invadrare per år!
Hur sjuk är inte det? Vart får alla plats?
Det är ju synd om dom, om vi ska ta hit dom sen finns det inte ens lägenheter åt dom?
Satsa mer på att bygga fler lägenheter än att göra om den där jävla vägen hela tiden.
Hur den än är, är det ju alltid nån som klagar!
Bygg lägenheter åt ungdommarna och satsa på dom.
För det är ju vi som är framtiden! Right?

Nej nu ska jag äta, magen skriker efter mat..

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: