Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Karlstad

Kategori: Bilder

Blev en tripp till Karlstad igår.
Hade ett rum bokat på Best western Gustaf Fröding Hotell.
Helt okej hotell :)

Tog lite bilder som jag tänkte visa er:




Hade bokat dubbelrum, men fick ett tvåbädds rum.
Dom kanske använder tvåbäddsrum som dubbelrum med eftersom sängarna va lätta att skjuta ihop.
Sjukt sköna sängar hade dom iaf, och täcket med.
Men jag tyckte kudden va lite väl hård och stor.
Jag som vanligtvis brukar ha två stycken tyckte det va för mycket med en :s




Fräsht badrum iaf :)






Dom hade snygga målningar på väggarna i korridorerna.
Tänkte kolla om dett fanns på dom andra våningarna oxå, men glömde bort det.


Åt tabasco kryddad hemgjord cheesburgare med jumbo pommes.
Satans så god den va!
Måste testa göra det hemma nångång..


Tog en snabb bild på vad jag hade för kläder på mig innan vi åkte.

Mina nya thigts från pieces, svart långt linne från gina tricot, vit/rosa adidas tröja, ed hardy skor och min Didrikson jacka.
Det va ju dåligt väder i fredags så tog vinterjackan, tänkte ta med skinnjackan ifall det skulle bli fint idag.
Det ångra jag att jag inte gjorde, blev ju stårlande sol :p

Igår kväll hade vi tänkte gå en sväng inne i Karlstad, men eftersom det va så dåligt väder blev det att slappa på hotellet ist.
Funka ju det med :)
Va ju mest där för att få komma bort från Lindesberg lite.


/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: