Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Greys anatomy

Kategori: Just another ordinary day

Har varit hos mamma och pappa och tänkte plantera om mina orkideer.
Trodde mamma hade orkide jord, men det hade hon inte.
Tänkte även plantera smultron som jag köpte idag, men hon hade inte såjord heller.

Så får köpa det i morgon och plantera :)
Då kan jag passa på att plantera om mina andra blommor.
Det är nu man önskar man hade hus och kunde ha massa fina blommor,
och rabatter med jordjobbar, smultron och sånt gott.
Men det går ju bra med smultron på balkongen oxå :)

Nu blir det att kolla dubbelavsnitt av greys sen duscha.
Har inte orkat gjort det än :p
Sen blir det sova.
I morgon förmiddag vid 10 så kommer Kati och Christer hit :)
Får se hur död man är då :p
Fast brukar ju vakna vid 9, om jag sover bättre än vad jag gjorde i natt :p
Men men, trevlig kväll på er!

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: