Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag

Kategori: Fotoutmaning

Vart har den här veckan tagit vägen?
Tyckte nyss det va måndag ju!
Längesen en vecka gick så här fort.

Försöker piggna till så man kan börja plocka undan här hemma.
Ska åka iväg i kväll och kommer inte hem förens i morgon.
Inte så kul att komma hem till ett stökigt hem.

Förresten, jag hade tänkt haka på den där fotoutmaningen som en del gör.
Försöka iaf, nu när jag har dator är det ju lite lätte att göra sånt.
Och eftersom jag ändå bloggar varje dag så kan jag ju göra den.



Kanske gör en egen kategori till den, som jag gjorde med 30 dagars listan som inte gick nå vidare bra :p
Den här är ju lite lättare, men behöver inte skriva och tänka så mycket :)

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: