Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Frank

Kategori: Bilder

Blev inge bakande :p
Orkade inte gör det, va alldeles för trött!
Jag och Kati åkte ist till Titt-in för att kolla in deras nya jeans hörna.
Hitta en så jävla snygg jeans jacka som jag blev sugen på.
Men vet inte om jag kanske skulle haft M ist för S, men dom hade bara XS, S, L & XL :/
Så typiskt, men kanske köper en S ändå, kunde ju faktiskt ha den om jag hade inte tröja på mig :P

Hoppa in på 37:an och köpte frukost när vi ändå va i stan.
Träffa på Carro och Malin, trevligt :) Längesen man såg dom, iaf Malin :p
Och när vi va där ringde syster och va helt förstörd och fråga om jag kunde hämta Frank.
Både hon och Thea va sjuka och han va helvild så hon orka inte med han :p

Så fort vi kom hem så busa han lite och nu ligger han och sover.
Han blir alltid lugn när han kommer hit, konstigt nog.
Han sover ju bra konstigt oxå, kolla här:


Sist när jag hade han, låg som en liten bebis på mig :p


Tog detta alldeles nyss.
Han ligger över mitt ben med huvudet hängandes över soffkanten :p
Just nu ligger han oxå med huvudet över kanten, knäppa hund :)

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: