Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

...

Kategori: Just another ordinary day

"Råkade" visst somna igen efter att jag skrivit förra inlägget :p
Va så jävla uttråkad med va alldesles för trött för att göra nånting.
Så jag la mig i sängen och tänkte bara vila en stund, vakna vid 3 igen!

Har inte gjort mycket annars idag.
Laga mat när jag vakna, åkte till Ingelshyttan och köpte en badrums hylla.
Stannade till vid Kati och Christer på vägen.
Kom nyss hem därifrån.
Fick våffel tårta där med grädde, hallon och kivi på, riktigt jäkla gott va det!

Ska nog snart gå och lägga mig, ska ju vara vid arbetsförmedlingen i morgon vid kvart över 10, suck!
Fattar inte ens varför jag ska dit.
Jag får ju pengar från a-kassan, och mötet jag ska på handlar om ungdomsgarantin.
Jag kommer ju ändå inte få pengar därifrån eftersom jag får från a-kassan!
Ajja, bara gå dit och se glad ut.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: