Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Dag 9: Daily routine!

Kategori: Fotoutmaning


Detta är en av mina dagliga rutiner.

  • Först tvättar jag av ansiktstvätt med lite peeling i (den största tuben)
  • Sen en grövre peeling för att få bort pormaskar m.m (den näst längst till vänster)
  • Sen torkar jag ansiktet och använder en lugnande hudsalva (den minsta)
  • Direkt efter tar jag den hudkrämen (näst största)

Den grövre peelingen använder jag inte varje dag, det är den för frov för, då skulle nog jag riva bort allt skinn jag har.
Men 1-2 ggr/vecka iaf :)
Man blir så underbart len när man använder Mary Key.
Även om det är dyrt så är det lätt värt pengarna.
För  mig som har lite problem hy så funkar den asbra.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: