Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Booooooorig!

Kategori: Just another ordinary day

Sitter här hemma och har lite tråkigt.
Funderar på vad jag ska göra.
Kan inte komma på nånting :/

Ska nog ta och baka nånting tror jag.
Kati och Christer kommer ju i morgon så får vi lite fika :)
Kanske skulle baka en sockerkaka.
Bakar ju mest bara muffins tycker jag!

Men jag har ju så klart tappat bort alla recept jag skrev av från mamma.
Har inte skrivit av alla så det är ju typiskt.
Har ju redan skrivit av dom recept jag vill ha två gånger.
Trodde jag hade tappat bort dom förut med, men då låg dom i en receptbok :p
Nånstans i lägenheten är dom ju, men frågan är vart!
Kanske skulle testa gör det där med sax och nyckel eller vad det är?
Får googla lite :)

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: