Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Big Brother

Kategori: Just another ordinary day

Har nyss kollat på big brother och man kan ju inte bli annat än arg!
Att den där jävla Sipan inte fattar att det är mobbing han håller på med!
Vad har Armandus sexuella läggning att göra med att Sipan tycker Armandus fjäskar för folk? :s
Sen säger han att Armandus är en fjolla eller vad han sa för att han grina, men konstigt!
Om Armandus nu skulle skämmas över att han är bisexuell (som Sipan säger) så skulle han väl inte berättat det över huvud taget?!
Hoppas Sipan blir riktigt ordentligt straffas (eller blir utkastad), för det där är fan inte okej!
Men men, nu till lite annat!

Nån som fått papprena om skatteåterbäringen än?
Jag har inte det, men när jag kollar på skatteverkets hemsida och gör en preliminär skatteuträkning så står det att jag ska betala tillbaka typ 1000 :- :s
Kul om det är så!
Måste till Hotellet i morgon och säga till att jag vill ha en sammanställning av det jag tjäna förra året eftersom jag inte fått det.
Får kontroll räkna och se så allt stämmer.
Hade ju hoppats få tillbaka några tusen iaf, verkar bli tvärtom :'(

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: