Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Vad skönt det är att sluta tidigare på tisdagar.
Men inte lika skönt att gå upp vid 5 :p

När jag kom hem så sov jag ett tag.
Sen åkte jag och köpte ägg och jäst sen hem och gjorde ugnspannkaka :)
Efter de gjorde jag lite matbröd, men så klart så blev det för lite mjöl så mamma fick komma med det sista :p
Sista plåten blev precis klar.
Så nu har jag bröd så jag klarar mig ett tag iaf :)

Ska ta och hoppa in i duschen snart tänkte jag.
Sen blir det väl tv tittande innan sängen.
Kanske hinner dammsuga och skura golvet med, får se får se.

Två jobb dagar kvar innan lång helg, känns bra skönt !
Längtar till på fredag!
Älskar när alla samlas och umgås :)
Vi blir bra många, blir alla vi syskon med respektive och barn, min morbror, hans barn, hans fru och hennes syster, så skulle moster och hennes man komma oxå :)
Tur att mamma och pappa har stor tomt :p

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: