Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Shoes

Kategori: Shopping

På måndag är förhoppningsvis dessa skor i min ägo:


Bara hoppas jag kan ha dom!

Det va rea på dom, plus att det är fri frakt och retur.
Så kan jag inte ha dom har jag inte slösa pengar på frakt iaf :)

Har velat haft dom länge men tyckt dom är för dyra för mig eftersom jag så sällan använder klackar.
Men nu när det va rea passa jag på :)
Hoppas även att min Xlash kommer på måndag.
Skulle komma efter 1-3 arbetsdagar beroende på betalnings metod.

Och eftersom jag tog faktura tänkte jag att det skulle komma på tre dagar.
Alltså på tors-fredag nångång, men efter en vecka så skicka jag mail till dom.
Så dom skulle skicka ut en ny skrev dom i torsdags så jag hoppas verkligen den kommit på måndag!
Så det har tagit 2 veckor ist för 1-3 dagar.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: