Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

En dag kvar sen helg :D
Gud så skönt det ska bli :)

Börjar känna mig piggare nu faktiskt.
Är pigg när jag  går upp på morgonen, sen blir jag trött vid frukost, sen efter lunch puggnar jag till igen :s haha :p
Men jag är inte så trött att jag måste sova när jag kommer hem iaf, vilket är de bästa för då kommer jag i säng i tid på kvällen :p

Idag har jag varit hos mamma och pappa och fått utväxten färgad av mamma.
Blev bra, måste bara tvätta det med silver schampo nån gång.

Nu ska jag kolla på extrema samlare sen ta och sova, om jag inte somnar innan det är slut :p


Jag vill ha fina målade naglar igen, men gärna tio ist för nio :/

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: