Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Desperet House Wife

Kategori: Just another ordinary day

Nyss kollat sista avsnittet av DH, känns bra tråkigt att inte få kolla på det på tisdagar framöver.
Hoppas det kommer en ny serie som är lika bra.
Men jag tvivlar på att det kommer finnas en lika bra serie.

I morse börja jag jobba redan vid 05:30.
Så att jag ska hinna städa kontoren innan dom kommer dit.
Så måste jag ju anpassa mig med dom på meritor när dom börjar och slutar sina skift.
Vill ju inte gå in på herrearnas omklädningsrum och se en gammal gubbe stå naken och duscha :p
Så får jag ju sluta vid 1, skönt att sluta tidigare en dag!

Efter jobbet så blev det fika med Kutti på Wiener :)
Så åkte vi till plantmarknaden för att kolla efter en blomma.
Passade på att kolla och klappa kaninerna när vi va där :p
Så söta och fina dom va.
Vill oxå ha en!
När jag bor i hus så ska jag ha en eller flera kaniner.

I morgon är jag ledig, är ju nationaldagen!
Skönt med en ledig dag mitt i veckan faktiskt.
Funderar på om jag ska ta och göra en ordentlig städning av lägenheten i morgon.
När jag ändå inte behöver städa på jobbet kan jag ju göra det hemma :s :p

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: