Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Inte va det lugnt på jobbet idag inte :p
Eller jo, på sätt och vis, men idag va inte Kati på jobbet så jag och en som heter Elenor fick hjälpas åt med hennes område.
Men lite övertid är ju aldrig fel :)
Så är det slut på tvättmedel, vettefan hur mycket dom på eftermidddag och natt använder.
För det hade säkert räckt hela veckan egentligen.
Självklart så glömde jag ta med moppar som jag ska ha till coop i morgon oxå.
Får åka upp i morgon bitti och hämta dom, orkar inte nu.
 
Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta och beställa hem lite kort så jag kan göra min scrapbook.
Planerar redan hur jag ska göra den :p
Antingen dela upp den i olika "delar" typ som, familjen, vännerna, fester, Rättvik, old times o.sv.
Eller om jag bara ska sätta in bilder huller om buller.
Får se hur jag gör :)
Måste till mamma och pappa och kolla igenom bilderna jag har där.
Kanske skulle kolla igenom bdb med, har nog en hel del roliga bilder där :p
 
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: