Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Lönen inkommen och räkningar betalda, och mer pengar kvar på kortet än vad jag trodde jag skulle få, nice :)
 
Just nu sitter jag och dricker min första kopp kaffe för dagen.
Har haft huvudvärk från helvete idag.
Kan bero på att jag inte druckit nå kaffe, kan även bero på att jag knappt druckit vatten och även min onda nacke :p
Men efter två treos och lite kaffe så börjar den gå över!
Vilket i-lands problem ;)
 
Ska ta och åka till Örebro om ett tag med Carro :)
Hon slutar nu vid 4 så borde inte ta allt för lång tid innan vi kan åka!
Hoppas jag hittar nånting roligt, helst nå kläder, längesen jag köpte det.
Blivit kräsen kanske?
 
Syster & jag ♥
 
/M
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: