Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Intervju

Kategori: Just another ordinary day

Mini intervjun gick bra, tror jag :p
Kändes ganska bra när vi klara iaf, han tyckte det lät bra och verka som att jag ville jobba sa han.
Så det är ju positivt :)
Får besked i slutet av den här veckan eller början på nästa om jag "gick vidare" till en djupgående intervju.
Jobbigt att gå och vänta :p

Innan jag åkte dit så hämta jag Emma för att få lite sällskap.
Så följde hon med hem och färga mitt hår så bjöd jag henne på våfflor :)

Körde nyss hem henne, så nu blir det att dega i soffan ett tag.
Blev så trött helt plötsligt, fast kom på nu att tvätten hänger ju kvar där nere, suck!
Bara att gå ner och hämta det, borde ju va torrt nu iaf :p

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: