Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Redan torsdag!
Vart tog den här veckan vägen?!

Hittade lite grejer igår på Panduro iaf.
Två små burkar med glaspärlor i olika färger.
Så köpte jag skydds skal eller vad det heter till telefon, fast inte på Panduro :p
Deras berlocker va så dyra så ska beställa från nätet istället.
Hitta en sida med billiga smyckes grejer :)

Nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe.
Har nyss diskat och städat i köket i typ 1 timme.
Kände att jag behövde en kaffe paus.
När jag får tillbaka orken ska jag fortsätta i tv/sovrummet.
Det är en positiv sak med att bo i en etta.
Det tar inte timmar att städa om man håller efter :)
Vilket jag oftast gör :p

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: