Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

God morgon, god morgon!
Förstår inte varför jag är så pass pigg som jag är, gick ju och la mig vid 3 i natt :o
Fast jag har sovit väldigt bra i natt, vakna några få gånger bara.
Behöver inte så mycket sömn när man inte jobbar eller gör nånting aktivt på dagarna.

Ska snart hoppa in i duschen sen fixa till mig innan Örebro.
Ska nog googla lite och försöka få lite inspiration så jag vet vad jag ska köpa.
Synd att sidan jag beställde från förut har lagt ner.
Dom hade massor med smyckes delar, så va dom jäkligt billiga med.
Kanske hittar nån liknande sida :)

/M

Kommentarer

  • Ellinor säger:

    kom och hälsa på oss någon dag :)

    2012-02-15 | 10:35:24
    Bloggadress: http://Theasmamma.blogspot.com
  • Madde säger:

    Ja det vore roligt :)

    2012-02-15 | 11:31:45

Kommentera inlägget här: