Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Kväller!

Kategori: Just another ordinary day

Lägenheten blev färdig städad iaf.
Så jäkla skönt när det är gjort.
Men efter att ha lagat mat så blev mer disk.
Och efter att ha gjort smycken så är det massa grejer i soffan och på vardagsrumsbordet, suck :p

Tror jag snart är klar med mina smycken, för nu iaf.
Har så jäkla ont i fingrarna efter allt små pill :p
Har gjort ett halsband med rosa pärlor, funderar på om jag ska göra ett likadant fast i svart bara.

Är just nu hos Tobbe och kollar när Patrik tatuerar sig.
Blir så jävla sugen att göra nått jag med.
Så fort jag får ett jobb ska jag nog beställa tid.
Om jag inte gör det tidigare :P

Blir nog inte här så länge, ska till Örebro i morgon.
Ska fika med Magda :)
Och i morgon kväll blir det nog att gå ut och äta nånstans :)♥

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: