Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fan då!

Kategori: Just another ordinary day

Kläderna hade inte kommit.
Mamma hade läst fel, dom va tydligen vid posten på väg till Linde.
Men men, då borde dom va här i morgon :)

Åkte upp till Emma istället och fika lite :)
Ses ju inte lika ofta längre som vi gjorde förr.
Lite konstigt med tanke på att hon är i stan oftare nu och jag har körkort :p

Nu dricker jag latte macchiato och väntar på att min piercing och mina örhängen ska kallna.
Har nämligen kokat dom en stund för att göra rent dom från bakterier.
Va ett tag sen så tyckte det behövdes.

Känns som att jag håller på att sjuk.
Vet inte om det är för att jag ätit och druckit dåligt idag.
Men, peppar peppar, jag brukar oftast inte bli sjuk.
Så jag håller tummarna att jag kan klippa mig på torsdag!

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: