Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Bilder

Har försökt sova några timmar, men det har gått så där.
Somna vid typ 6 sen har jag nog inte sovit mer än 2 timmar, mest bara legat och vridigt och vändigt på mig.
Sen är det en jävla katt som hållt på och jamat som en galning och lek med plastpåsar oxå :p
 
Ska iaf snart iväg och hämta upp Elin sen göra vi sista passet på Meritor.
Känns skönt att det är vi två som gör sista, och att vi får göra det tillsammans :)
Kommer kännas lite konstigt att inte gå dit på torsdag, utan åka till Örebro och göra dom sista dagarna innan jag blir arbetslös!
 
Men men, det kommer väl ett nytt jobb inom sinom tid :)
 
Mitt lilla hjärta som inte kan låta mig sova i lugn och ro.
 
Våran hyresvärds fina hästar (fast hästar finns ju inte så det måste vara nå frukter jag tagit kort på)
 
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: