Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Onsdag i morgon och näst sista jobb dagen för mig denna vecka, wiho :)
 
Varit två långa dagar på jobbet iaf.
En har varit sjuk så jag och Elin har fått taigt hans område, hans tider på måleri, våra egna områden plus våra måleri tider.
Men med vårat team work gick det fin fint :)
Men fick sms av chefen idag om att han kommer tillbaka i morgon, skönt de :)
 
Varit till Nora idag och gjort en "mini stor handling" idag.
Får ju inte plats så mycket i frysen, men ändå skönt att fylla den.
Passade även på att köpa en sallad där.
Man får ju plocka i själv vad man vill ha och betala per hg.
Så jävla gott !
 
Pasta, kyckling, majs, gurka, ost, fetaost, sallad, crutonger, ägg och coktail tomater.
Smaskens!
 
Nu ska jag stryka lite kläder och vika dom med min "vikbräda" alá Sheldon Cooper :)
 
Älskar klädvikaren!
Älskar att ha mina kläder vika exakt likadant, gärna strykta men inte alltid man orkar det :p
Ska bli skönt i nya lägenheten med en bättre garderob/byrå att ha kläderna i än mini gardroberna här!
 
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: