Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Söndag idag och i morgon dax för jobb igen.
Och från i morgon så kommer jag börjar jobba heltid :)
Chefen fråga i fredags om jag ville ha heltid och vara kvalitets kontrollant och teamledare för oss på Meritor.
Självklart ville jag det, inte nått man tackar nej till?
Så på onsdag kommer chefen och visar mig lite hur jag ska göra kvalitets kontrollerna :)
 
I fredags så va jag ut med Carro och Diana.
Va riktigt trevligt, synd bara att jag fick sån jävla huvudvärk.
Blev ju inte bättre av att dom har så jävla hög musik på Bistro.
Har dom alltd haft det eller är det jag som börjar bli gammal? :p
Va kul att träffa lite folk som man inte träffas så ofta annars :)
 
Igår grilla vi korv hos mamma och pappa, sen blev det hytta en sväng och hälsa på sjuklingarna Kati och Christer.
Idag blev det minigolf med dom och Wilma.
Kul, men alldeles för varmt.
 
Hur söt va inte Thea där då? :)
 
/M

Kommentarer

  • traderareshop säger:

    Hej Fina! kika gärna in min blogg om du vill vinna ett par vita flatform sneakers, fynda det senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Ursäkta om du inte gillar den här typen av kommentar. Ha en underbar kväll kram

    2012-08-10 | 13:12:16
    Bloggadress: http://traderare.blogg.se
  • Jasmin - The dream of being famous! säger:

    Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
    -
    Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

    2012-08-11 | 01:56:25
    Bloggadress: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här: