Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Vilken skön helg det varit.
Men som vanligt alldeles för kort.
 
I fredags blev det varma mackor hos mamma, pappa va på firma fest.
I går så åkte jag upp till Stråssa med mamma och Fia och kolla runt lite eftersom det va Stråssadagen.
Då fick jag med mig Alma hem, Daniel och Hanna skulle till Löa på Nationalteatern.
 
Så jag och Alma åkte in till stan till olika lekparker och lekte lite :)
Åkte mest linbana och gungade :p
Sen köpte vi godis och kollade på Sunes jul, bästa julkallendern!
 
Idag kom mamma förbi med Alice som hade sovit där.
Efter en stund så åkte vi, först till Gusselby till morbror och lämna en stero dom skulle köpa och drack lite kaffe med.
Sen stressa upp till Stråssa, lämna ungarna sen ut till Hammarn, nya lägenheten och skrev på papper :)
Till pappa och städade ur bilen lite.
Fixade även nya däck till bilen, det behövs kan jag säga!
Blir att åka nånstans och kränga dom, i morgon helst.
 
Så jävla sugen på tonfisksallad!
 
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: